Planner w usłudze Microsoft Teams – Twórz plany, przypisuj zadania, organizuj pracę

Gdy w pracy pojawiają się coraz to nowe procesy, zarządzanie zadaniami staje się trudne i czasochłonne. Musisz uważać, żeby nie przegapić terminu zakończenia kolejnego etapu, odpowiednio rozdzielić pracę i sukcesywnie monitorować jej wykonanie? Proces jest dzielony na wielu pracowników i egzekwowanie realizacji jego elementów wymaga wielu spotkań i rozmów?

Planner to proste narzędzie służące do zarządzania tymi wszystkimi elementami. Uporządkuj swoje procesy, zwizualizuj zadania i współpracuj z innymi nad ich realizacją z poziomu aplikacji Microsoft Teams. Planner jest prosty w obsłudze i bardzo intuicyjny. Jest elementem Teams dlatego wszystkie funkcjonalności dostępne dla Teams, będą również możliwe do wykorzystania w Planner. Jest to aplikacja do zarządzania pracą, pomocna przy wszelkiego rodzaju projektach. Działaj zgodnie z potrzebami Twojego zespołu i realizuj to w kilka sekund.

Każdy projekt w Planner zapisany jest na oddzielnej, specjalnie przypisanej karcie. Możesz wiązać ze sobą poszczególne projekty, organizować je według własnego schematu. Możesz przykładowo przyporządkować je do konkretnej osoby, wtedy wyszukiwarka pokaże Ci zadania do których jest przypisana. Jeżeli przypiszesz według wątku, wtedy zagadnienia będą podpięte pod jeden wątek i łatwo je znajdziesz w jednym miejscu. Status projektu, może również stanowić kategorię, według której będziesz porządkował swoje projekty.

Pracując razem w Planner, możesz zobaczyć jak przebiega praca Twojego zespołu. Każdy widzi co jest realizowane zgodnie z planem, które działania mają pewne opóźnienia i która osoba nad czym pracuje.

Każdy użytkownik, ma dostępną listę przypisanych do siebie zadań, oraz status dotyczący zadań tych w których uczestniczy. Planner magazynuje i zbiera dokumenty, tak aby były one widoczne dla wszystkich uczestników danego zadania. Co niezwykle ważne, z dowolnego miejsca i dowolnego urządzenia mamy możliwość  sprawdzenia statusu zadania a nawet utworzenia nowego procesu. Dotyczy to każdego użytkownika, niezależnie od tego jaką rolę pełni w danym procesie.

Zapomnij o chaosie w pracy zespołowej, Planner pozwala na organizowanie i przypisywanie zadań, udostępnianie plików, czatowanie z innymi pracującymi nad danym projektem i otrzymywanie aktualizacji dotyczących postępów pracy nad procesem.

W kilku prostych krokach, możesz utworzyć nowy projekt, zbudować zespół, przypisać zadania i zaktualizować status. Aplikacja jest bardzo prostą w obsłudze, żeby zmienić status lub jego przyporządkowanie, po prostu przeciągnij dane zadnie między kolumnami. Dzięki temu, że w Planner możesz również prowadzić rozmowy, nie musisz przełączać się miedzy aplikacjami i blokować pracy w innych aplikacjach.

Możesz otrzymywać powiadomienia e-mail gdy przypisujesz nowe zadanie lub dodasz je do rozmowy. W ten sposób nic Ci nie umknie a dodatkowo będziesz miał to zapisane w Twojej skrzynce mailowej.

Uporządkowanie pracy, wgląd w postęp realizacji zadań, przypisywanie ról konkretnym osobom w zespole. Dla uczestników procesów, łatwa komunikacja, czytelny przekaz od przełożonego oraz od innych osób zaangażowanych w proces. Tak wiele możliwości otrzymujesz korzystając z jednej aplikacji Planner.