Miejsce pracy: Sękocin Nowy, Aleja Krakowska 61A
Zakres zadań:
- Kontrolowanie poprawności funkcjonowania oraz jakości świadczonych przez pracodawcę usług (praca z programami diagnostycznymi, monitorowanie statusu urządzeń).
- Rejestrację i weryfikacja zgłoszeń. Przygotowywanie raportów zgłoszeń
- Bieżące wsparcie klientów w zakresie rozwiązywania problemów informatycznych na I linii wsparcia. Przekierowywanie zgłoszeń do II i III linii wykraczających poza kompetencję I linii.
- Diagnozowanie i usuwanie usterek w sieciach teleinformatycznych przy współpracy i na zlecenie działów technicznych z zachowaniem obowiązujących czasów reakcji zwanych Service Level Agreement (SLA).
- Rozliczanie ekip wyjazdowych z wykonywanego zadania w ramach napraw oraz prowadzenie ewidencji kluczy do pomieszczeń teletechnicznych pracodawcy.
- Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta.
- Niezwłoczne raportowanie do przełożonego incydentów i zgłaszanie ich do odpowiednich służb. Opracowywanie wniosków z incydentów
- Współpraca z działami technicznymi Pracodawcy oraz spółek z grupy kapitałowej (wyjazdy)
Wymagania:
- Wykształcenie średnie techniczne (telekomunikacyjne, IT lub pokrewne mile widziane);
- Doświadczenie w zakresie technicznej obsługi abonentów operatorów telekomunikacyjnych;
- Znajomość technologii TCP/IP oraz systemów operacyjnych Microsoft;
- Znajomość administracji urządzeniami sieciowymi (switch, router,);
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę z możliwością rozwoju;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
- Pracę w trybie zmianowym;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia;
- Opiekę medyczną/ ubezpieczenie NNW;
- Kartę multisport PLUS.
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych ( karta multisportPLUS, firmowa drużyna piłkarska);
- Dofinansowanie nauki języków obcych;
- Dofinansowanie szkoleń i kursów;
- Spotkania integracyjne („Firmowy Happy Hour”);
- Parking dla pracowników.