Wsparcie informatyczne

Świadczymy profesjonalną i kompleksową obsługę informatyczną firm i instytucji. Naszym Klientom oferujemy outsourcing specjalistów IT oraz zespołów projektowych. Nasz model współpracy opiera się na zrozumieniu potrzeb i wspólnej realizacji celów biznesowych Klienta. Przejmujemy opiekę nad całą infrastrukturą IT lub tylko obszarami wskazanymi przez Klientów, zapewniając zachowanie operacyjnej ciągłości biznesowej. Naszym nadrzędnym celem jest przede wszystkim bycie wiarygodnym partnerem technologicznym wspierającym sukces Klienta.

 

Kompleksowa obsługa informatyczna polega na pomocy zdalnej wykorzystującej wszelkie kanały komunikacji (infolinia Service Desk, e-mail, chat, wideo rozmowa) oraz na wsparciu lokalnym w biurze Klienta na terenie całego kraju. Pozostając w bezpośrednim kontakcie od momentu zarejestrowania zgłoszenia do jego rozwiązania przez nasze zespoły, jesteśmy odpowiedzialni za cały proces:

Profesjonalne prowadzenie i realizacja projektów informatycznych, w których za realizację oraz gwarantowaną jakość z wykorzystaniem najlepszych praktyk i standardów odpowiada zespół doświadczonych inżynierów;
Codzienne wsparcie użytkownika w bieżącej pracy ze sprzętem informatycznym, bez względu na lokalizację;
Monitoring oraz administracja środowiska informatycznego w zakresie zarządzania, konfiguracji, optymalizacji oraz bezpieczeństwa krytycznych informacji;
Zakup, konfiguracja i instalacja sprzętu do wskazanego przez klienta miejsca i lokalizacji;
Dostawa, instalacja i zarządzanie licencjami oprogramowania biurowego;
Consulting - wspieramy naszych Klientów w doborze optymalnych rozwiązań pozwalających podnieść jakość i bezpieczeństwo pracy.

Zarządzanie infrastrukturą sieciową

Jako integrator usług teleinformatycznych posiadamy długoletnie doświadczenie we wdrażaniu oraz zarządzaniu infrastrukturą sieciową klientów.

Zaprojektujemy, zainstalujemy i będziemy monitorować zasoby, wykrywając zagrożenia i reagując na nie zgodnie z ustalonymi warunkami SLA.

Zarządzanie infrastrukturą informatyczną

Zarządzanie i administracja serwerami to opieka administracyjna nad infrastrukturą serwerową klienta, znajdującą się w chmurze lub dowolnej lokalizacji. Gwarantujemy bezpieczeństwo oraz ciągłość pracy powierzonych nam serwerów.

Nasi doświadczeni administratorzy sprawują opiekę administracyjną i zarządzają serwerami w dowolnej lokalizacji na świecie. Fizyczna lokalizacja serwera nie ma dla nas znaczenia, ponieważ jesteśmy w stanie zarządzać infrastrukturą w sposób zdalny.

Czuwamy przez całą dobę we wszystkie dni roku, aby zapewnić nieprzerwaną pracę systemów. Wypracowaliśmy procedury i narzędzia monitoringu, pozwalające błyskawicznie reagować nawet na najmniejsze nieprawidłowości działania systemu zgodnie z ustalonymi SLA.

Audyt

Audyt bezpieczeństwa informacji to zewnętrzna ocena bezpieczeństwa i zalecenia ekspertów dotyczące Twoich usług IT.

Nasi eksperci oceniają bezpieczeństwo i podatność Twojego systemu IT, wykrywając jego słabości i niezgodności. Na podstawie zebranych informacji przygotowujemy szczegółowy raport bezpieczeństwa IT zawierający zalecenia działań naprawczych poparte najlepszymi międzynarodowymi praktykami.

Wybierz odpowiedni dla Twojej firmy audyt. Oferujemy:

  • Audyt rozwiązań głosowych
  • Audyt sieci
  • Audyt IT

Przeprowadzki IT

Oferowana przez Omega Enterprise Services usługa przeprowadzki jest kompleksowa i pozwala przeprowadzić się szybko i bezproblemowo.

Kompleksowo zajmiemy się całością relokacji w zakresie obszaru technologicznego, włącznie z przeniesieniem całych serwerowni. Nasi specjaliści potrafią bezpiecznie przetransportować wartościowe urządzenia oraz sprzęt. Oferujemy również możliwość odłączania, podłączania i uruchomienia przeniesionych urządzeń.

Dzięki naszej usłudze przeprowadzki IT stają się proste. Ponieważ bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem każdy przeprowadzany element podlega ubezpieczeniu.

Co otrzymujesz, zlecając nam obsługę informatyczną?

Powierzenie obsługi informatycznej profesjonalistom
Wzrost wydajności i stabilności pracy
Dostęp do najnowszych technologii i zasobów wiedzy informatycznej
Zmniejszenie ryzyka poprzez zrzeczenie się części odpowiedzialności na rzecz outsourcera
Koncetrację firmy na realizacji celów biznesowych
Zwiększenie przychodów poprzez minimalizację kosztów operacyjnych
Niezawodnego partnera technologicznego