Miejsce pracy: Al. Krakowska 61A, 05-090 Sękocin Nowy
Omega Enterprise Services to połączenie wiedzy biznesowej oraz doświadczenia z najnowszymi technologiami.
Jako integrator ICT dostarczamy naszym Klientom oraz Partnerom Biznesowym najwyższej jakości usługi w zakresie rozwoju, zarządzania oraz utrzymania infrastruktury teleinformatycznej.
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie nowych produktów lub usług do sprzedaży,
- Przygotowanie strategii dotyczącej promowania danego produktu,
- Analiza i monitorowanie trendów na rynku oraz aktywności konkurencji,
- Podejmowanie działań prowadzących do podniesienia poziomu sprzedaży,
- Opracowywanie profesjonalnych prezentacji produktowych,
- Dbanie o relacje z vendorami i klientami, utrzymywanie stałego, wielopoziomowego kontaktu,
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych,
- Wsparcie merytoryczne pracowników działów sprzedaży w zakresie ofert,
- Wsparcie w spotkaniach sprzedażowych w zakresie prowadzonego produktu,
Nasze wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie: informatyczne lub telekomunikacyjne,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność, otwartość na nowe kontakty, umiejętność budowania profesjonalnych, pozytywnych relacji,
- Duża chęć uczenia się i poznawania nowych technologii,
- Zaangażowanie i staranność,
- Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
- Umiejętność pracy w grupie,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie / umowę o pracę / B2B,
- Atrakcyjny system wynagradzania,
- Ciekawe wyzwania i możliwości rozwoju zawodowego,
- Bogaty pakiet socjalny ( m.in. prywatna opieka medyczna, NNW, karta multisport).