Outsourcing IT

Profesjonalna pomoc informatyczna dla firm.
Oszczędzaj na IT.
Dołącz do grona zadowolonych Klientów z całej Polski.

Usługa wsparcia
zdalnego i fizycznego

Wsparcie IT polega na pomocy zdalnej, wykorzystującej różne kanały komunikacji z Klientem (infolinia, e-mail, chat, strona WWW) oraz na fizycznym wsparciu lokalnym (service desk), realizowanym na terenie całego kraju.

Sprzęt

Profesjonalny laptop w różnych konfiguracjach technicznych, renomowanego dostawcy sprzętu DELL, z możliwością zakupu lub dzierżawy (w modelu opex).

Skontaktuj się z nami

Usługa Outsourcing IT zapewnia:

Pomoc wykwalifikowanej kadry specjalistów IT

dostępna pod unikatowym numerem telefonu oraz adresem e-mail, w standardowych godzinach pracy
(w pakietach Podstawowy, Standard i Premium) oraz w wersji 24/h (w pakiecie Pełne Wsparcie).
W wyjątkowych sytuacjach możliwa lokalnych wizyta specjalisty na miejscu u Klienta.

Wsparcie zdalne

Poprzez bezpieczny kontakt telefoniczny lub mailowy jesteśmy w stanie pomóc Twojej firmie.
Nasi specjaliści mogą przejąć pulpit (opcja dostępna jest we wszystkich czterech pakietach),
z limitem interwencji zdalnych oraz możliwością zamawiania dodatkowych w trakcie trwania umowy.

Wsparcie lokalne

Możliwa jest wizyta inżyniera w lokalizacji Klienta oraz usunięcie usterki
czy problemu w umownym czasie.

Dostarczenie i zainstalowanie sprzętu oraz oprogramowania

Dostawa zarówno sprzętu jak i oprogramowania do wskazanego przez Klienta miejsca, lokalizacji.

Konfiguracja sprzętu sieciowego i peryferiów sieciowych

Instalacja i konfiguracja sprzętu typu: router, switch, drukarka, skaner,
urządzenia wielofunkcyjne lub serwer w lokalizacji wskazanej w umowie.

Przykładowa konfiguracja

Laptop Dell Latitude 5301 BTO*

od 139,99 zł netto/miesięcznie

* realizacja usługi uzależniona od dostępności sprzętu

Pakiety usługa Outsourcing IT

PodstawowyStandardPremiumPełne wsparcie
Liczba stanowisk
(wielkość firmy)
5+10+30+100+
Wsparcie zdalne
oraz fizyczne
8:00-18:00
z czasem reakcji 4h
8:00-18:00
z czasem reakcji 4h
8:00-18:00
z czasem reakcji 2h
8:00-18:00
z czasem reakcji 2h
Cena wsparcia fizycznegood 190,00 netto
za każdą rozpoczęta godzinę
+ 50,00 netto za przyjazd
od 170,00 netto
za każdą rozpoczęta godzinę
+ 50,00 netto za przyjazd
4h w kwocie abonamentu
po przekroczeniu 4h:
od 150,00 netto
za każdą rozpoczęta godzinę
+ 50,00 netto za przyjazd
16h w kwocie abonamentu
po przekroczeniu 16h:
od 150,00 netto
za każdą rozpoczęta godzinę
+ 50,00 netto za przyjazd
Cena wsparcia zdalnegopłatne za każdą rozpoczętą godzinęBez limituBez limituBez limitu
Dostępność inżynieróww godzinach biznesowych w godzinach biznesowych w godzinach biznesowych możliwe w trybie 7 x 24 x 365
Wdrożenie ze sprzętem dostawa urządzeńusługa pod klucz w siedzibie klientausługa pod klucz w siedzibie klienta usługa pod klucz w siedzibie klienta
Utrzymanie:
obsługa zdalna / lokalna
wsparcie zdalne wsparcie zdalne i w siedzibie klienta wsparcie zdalne i w siedzibie klienta wsparcie zdalne i w siedzibie klienta
Model oferowania sprzętu/dzierżawazakup jednorazowy zakup lub dzierżawa model usługowy, dzierżawa lub zakup model usługowy, dzierżawa lub zakup
Abonamentod 400zł/nettood 900zł/nettowycena indywidualnawycena indywidualna