000 dni 00 godzin 00 minut 00 sekund

Integracja'20

03-04.03.2020Pałac i Folwark w Łochowie

Zarejestruj się już teraz

KILKA SŁÓW O KONFERENCJI

Wychodząc naprzeciw bardzo dynamicznie rozwijającej się branży IT i telekomunikacji chcemy stworzyć przyjazne miejsce, w którym zarówno prelegenci jak i osoby rejestrujące się na wydarzenie będą mieli możliwość wymiany doświadczeń oraz poznania nowych rozwiązań z obu branży.

Konferencja skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich, firm w branży IT i telekomunikacji. Dzięki szerokiej tematyce prelekcji, każdy uczestnik będzie miał możliwość zdobycia wiedzy w interesującej Go sferze.

CEL I MISJA

Celem konferencji jest stworzenie przestrzeni integracyjnej, w której każdy uczestnik będzie mógł poznać możliwości rozszerzenia swojej działalności. Pokażemy w jaki sposób rozwinąć swój biznes uzupełniając swoją dotychczasową ofertę.

Naszą misją jest popularyzowanie nowych rozwiązań w branży IT i telekomunikacji.

TEMATYKA

Tematyką przewodnią konferencji są rozwiązania w IT i telekomunikacji.

Chcemy pokazać wszystkim uczestnikom wydarzenia w jaki sposób efektywnie wykorzystać dostępne technologie.

Na naszej konferencji dowiesz się jak w prostych krokach zintegrować wszystkie swoje usługi w jeden pakiet korzyści. Będziemy mówili o rozwiązaniach sieciowych IT oraz Telko, ponieważ w tych czasach nie można rozgraniczyć tych dziedzin. Dodatkowo dowiesz się jak postępować w przypadku ustawy o Ochronie Danych Osobowych które przetwarzasz na każdym kroku. Nasz harmonogram jest dość napięty, ale obiecujemy, że postaramy się zrobić wszystko co w naszej mocy, abyś dowiedział się jak rozkręcić swój biznes.

Opowiemy o tym jak powinno wyglądać prawdziwe security z wykorzystaniem sprzętu Cisco. Przy okazji spełnimy marzenia niejednego maniaka prędkości i pokażemy, że sieć 100G naprawdę istnieje. Jeżeli sieć to nie tylko kabel, WiFi też przeszło transformację i już dożyliśmy czasów, kolejnej generacji WiFi6. Wydajne sieci trzeba jakoś wykorzystać do tego celu możemy np. użyć rozwiązań SBC firmy AudioCodes do routingu tysięcy wywołań telefonicznych jak i obsługi ruchu z Microsoft Teams. Dodatkowo opowiemy jak MS Teams zmieni Twój światopogląd na UC, ale nie tylko jako aplikacja na telefon komórkowy, ale także jako natywna aplikacja na telefonie stacjonarnym firmy Yealink, jak i mostek wideokonferencyjny do którego będziemy mogli wdzwonić się poprzez urządzenia firmy Poly. Dopełnieniem pracy biurowej oprócz samej komunikacji ze światem jest oczywiście stacja robocza bez której nie moglibyśmy egzystować. Tutaj otworzymy wam oczy na powracająca markę urządzeń serwerowych jak i końcowych, czyli Fujitsu, na których oczywiście uruchomicie swój ulubiony pakiet biurowy office365 o którym powiemy wam wszystko czego zapragniecie. Zaczynamy security i skończymy tym samym, bo każdego informatyka uszczęśliwi fakt, że może mieć mniej pracy przy wykorzystaniu profesjonalnych rozwiązań firmy Acronis specjalizującej się w backup’owaniu danych oraz całych maszyn do chmury. Żeby nie było tylko o nowościach technicznych, opowiemy wam jak z praktycznego punktu widzenia wykorzystywać RODO, żeby nie oszaleć.

Na naszym spotkaniu nie zabraknie także strony praktycznej. Oczywiście jak na każdej tego typu konferencji producenci przyjadą z własnymi stoiskami, które specjalnie dla was zintegrujemy i pokażemy jak praktycznie można wykorzystać rozwiązania wszystkich firm. Będziemy mogli zadzwonić z telefonów Yealink przy wykorzystaniu MS Teams oraz bramy SBC na komórkę kolegi, albo podłączyć się do WiFi6 i sprawdzić jak w praktyce działa nowoczesna sieć bezprzewodowa.

Kierujemy nasze spotkanie do wszystkich firm zainteresowanych nowymi technologiami oraz nawiązaniem szerszej współpracy przy budowaniu biznesu i rozwijaniu własnego portfolio. Chcemy krzewić wśród MŚP wiedzę na temat nowych rozwiązań, tak aby rok „All over IT” nie spowodował zmniejszenia konkurencyjności w śród firm na rynku, ale także, że outsourcing usług to idealne rozwiązanie do budowania pozycji na rynku oraz sprawniejsze realizowanie projektów.

Agenda

Dzień 1


03-03-2020

9:00-10:00

Rejestracja

10:00-10:15

Oficjalne rozpoczęcie konferencji – Marek Bugała

10:15-11:00

Jak chronić sieci operatorskie – Łukasz Bromirski

Sieć operatorska musi być jednocześnie prosta w budowie, skalowalna ale jednocześnie bezpieczna i możliwie uniwersalna, tak aby chronić usługi świadczone dla Klientów. W trakcie sesji omówimy jak wprowadzić nowoczesne mechanizmy transportowe (Segment Routing), inżynierii ruchowej (SR-TE we współpracy z PCE), jak zabezpieczyć szkielet sieci przed atakami (BGP, IS-IS), w końcu jak wprowadzać najlepsze praktyki bezpieczeństwa na styku z własnymi Centrami Przetwarzania Danych – w tym ochronę DDoS i segmentację Klientów i usług w całej sieci.

11:00-11:45

Budowa sieci wysokiej przepustowości – wdrożenie 100G w Intelligent Technologies – Bartosz Gościak, Piotr Szafran

  • Założenia projektowe i przygotowanie infrastruktury do wdrożenia
  • Dobór sprzętu – urządzenia serii ASR i NCS
  • Procedura wdrożenia i uzyskanie założonych funkcjonalności
  • Migracja Klientów na nową infrastrukturę przy założeniu utrzymania SLA

11:45-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:45

Zagrożenia i ryzyka wynikające z niestosowania Ustawy o Ochronie Danych Osobowych dla firm świadczących usługi informatyczne i telekomunikacyjne – Microsoft, Michał  Jaworski

12:45-13:30

Microsoft Azure – Krzysztof Polewiak, Jarosław Buszyński

  • Podstawy platformy Azure, korzyści z używania chmury obliczeniowej
  • Usługa Azure – IaaS – infrastruktura jako usługa
  • Zarządzanie i automatyzacja, mniejsze koszty, lepsza produktywność
  • Security – bezpieczeństwo danych w Azure

13:30-14:30

Przerwa obiadowa

14:30-15:15

Acronis – Artur Cyganek, Dariusz Mumot

  • Backup Cloud – tworzenie i konfigurowanie kopii zapasowych

15:15-16:00

Microsoft Office365 – Krzysztof Walkowiak, Jarosław Buszyński

  • Czym jest Microsoft Office 365 i jak może rozwinąć Twoją firmę
  • Najważniejsze usługi, które są dostępne w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu

16:00-16:15

Przerwa kawowa

16:15-17:00

Fujitsu – pamięć masowa i serwery jako platforma sprzętowa dla rozwiązań telekomunikacyjnych i wirtualizacj, Adam Dyszkiewicz

17:00-17:45

Usługa to nie wszystko – Stwórz uniwersalny ekosystem z Yealink – Tomasz Kolimaga

Infrastruktura i urządzenia końcowe, biurko i sala konferencyjna – na przykładzie integracji rozwiązania MS Teams ze wsparciem Yealink

17:45-18:00

Zakończenie części oficjalnej pierwszego dnia konferencji. Wyniki konkursu wizytówkowego, Marek Bugała

20:00-02:00

Uroczysta kolacja
-Obowiązuje strój smart casual

Dzień 2


04-03-2020

9:15-10:00

Sangoma – Rozwiązanie dla Twojego biznesu, Ed Kruczek

  • PBXact i FreePBX czyli wirtualne centrale, które zna cały świat
  • Telefonia IP i jej zalety

10:00-10:45

Rozwiązania SBC dla MS Teams oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji w telekomunikacji – Piotr Łazowski

  • Direct Routing – jak, gdzie i kiedy czyli dlaczego SBC AudioCodes to nasz wybór!
  • Voice.AI – jak zautomatyzować Twoją infolinię.

10:45-11:00

Przerwa kawowa

11:00-11:45

Hybryda – czyli jak mieć MS Teams bez wysadzania firmy – Tomasz Mikuła, Jarosław Buszyński

  • Klasyczny VoIP i MS Teams – czy to może działać?
  • Nasze case study, czyli jak to jest zrobione.

 

 

 

11:45-12:30

Fujitsu – urządzenia końcowe – do chmury trzeba się jakoś dostać, Jarosław Cichoszewski

12:30-12:45

Przerwa kawowa

12:45-13:30

Nowości w sieciach bezprzewodowych. WiFi6 w ofercie firmy Cisco. – Łukasz Kozłowski

13:30-14:15

Wideokonferencje Poly oraz ich integracja z MS Teams – Przemysław Kolasa

  • Rozwiązania wideokonferencyjne dla każdego
  • RealConnect czyli jak podłączyć urządzenia wideo bez natywnego wsparcia z MS Teams

14:15-14:45

Zakończenie, podziękowanie i rozdanie nagród – Marek Bugała

14:45-15:45

Przerwa obiadowa

Prelegenci

Daniel Bednarz

Prezes Zarządu
Omega Enterprise Services

Prezes Omega Enterprise Services Sp. z o.o. oraz Członek Zarządu jak i Dyrektor Techniczny firmy Intelligent Technologies S.A. Absolwent Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie.

Ekspert branży technologicznej i IT. Od początku swojej kariery chętnie podejmował się nowych wyzwań, dzięki czemu poszerzał zakres swoich kompetencji. Nie lubi rutyny i monotonii . Codziennie prowadzi firmę w oparciu o najlepsze i najnowocześniejsze rozwiązania, w pełni wykorzystując zdobytą wiedzę.

Marek Bugała

Dyrektor Generalny ds. Sprzedaży
Intelligent Technologies

Marek Bugała posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami sprzedaży, marketingu i operacji w międzynarodowych korporacjach. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w takich firmach jak Sun Microsytems, Xerox, Orange, ADP Polska, Hewlett Packard, Konica Minolta, Iron Mountain oraz Virtual Power Plant. Marek prowadził również szkolenia z wystąpień publicznych, komunikacji oraz zarządzania. Jako trener posiada międzynarodowe certyfikaty “Think On Your Feet”, “The Case Maker”, oraz “Extended DISC”.

Jarosław Buszyński

Dyrektor działu IT
Omega Enterprise Services

Wybitny specjalista w dziedzinie rozwoju i integracji usług Microsoft TEAMS i Voice. Jego doświadczenie i wiedza sytuują go jako eksperta w zakresie usług Microsoft Office 365 i Microsoft Azure. Dodatkowo na co dzień zarządza zespołami wsparcia i utrzymania systemów i dba o dobre relacje z partnerami i klientami. Jest absolwentem Ekonomii na uczelni Vistula.

Tomasz Mikuła

Dyrektor ds. Integracji Usług Głosowych
Omega Enterprise Services

Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, gdzie ukończył studia magisterskie na wydziale Elektroniki i Telekomunikacji dodatkowo ukończył także studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej z zakresu Zarządzania projektami w IT uzyskując drugi stopień certyfikacji PRINCE2. Na swoim koncie ma odbytych wiele szkoleń z zakresu telekomunikacji i IT. Współpracował przy wielu projektach z czołowymi operatorami telekomunikacyjnymi w Polsce. Rozwinął nasze portfolio usług o rozwiązania głosowe i wideo. Jako profesjonalny Presales doradzi i pomoże w „uszyciu” doskonałego produktu. Prywatnie zgrywus i dusza towarzystwa. Jego konikiem są nowe technologie w dziedzinie głosu i multimediów wykorzystujących protokołu IP.

Romain Tajan

Dyrektor ds. Rozwoju i Strategii
Intelligent Technologies

Romain ukończył  studia na kierunku telekomunikacja i uzyskał tytuł inżyniera w ENST Bretagne we Francji. Swoje bogate doświadczenie zdobył między innymi na stanowisku Solution&Product Managera w japońskiej organizacji z dziedziny informatycznej – NEC Corporation. Jako entuzjasta rozwiązań i możliwości telekomunikacyjnych z pasją wdraża nowe rozwiązania. Brał czynny udział w pomocy głównym europejskim podmiotom telekomunikacyjnym, od operatorów do dostawców usług. Jego zadaniem była ocena obecnych wymogów technicznych oraz przyszłych wyzwań czekających przedsiębiorstwa.

Bartosz Gościak

Dyrektor ds. Integracji Usług Internetowych
Omega Enterprise Services

Posiada 15 letnie doświadczenie w projektowaniu, budowaniu i utrzymaniu sieci operatorskich. Posiada Certyfikaty potwierdzające umiejętności w zakresie produktów Cisco, Juniper oraz Patton. Zwolennik szeroko pojętej współpracy międzyoperatorskiej i zrzeszania się. Celem jest podniesienie jakości i dostępności usług. Współpracuje przy projektach, w których uczestniczą czołowi polscy operatorzy telekomunikacyjni. Czynnie działa przy KIKE – uczestnik projektów m.in. mających na celu zwiększenie konkurencyjności IPTV/OTT. W Intelligent Technologies jest twórcą nowej sieci wysokich przepustowości (100G). W czasie wolnym pasjonat kolejnictwa, fotograf i fan dobrej muzyki rockowej.

Michał Jaworski

Dyrektor Strategii Technologicznej
Microsoft Polska

Pracownik z najdłuższym stażem polskiego oddziału Microsoft, w którym pracuje od września 1994 roku, obecnie na stanowisku dyrektora ds. strategii technologicznej (ang. National Technology Officer). Pełni jednocześnie funkcję Członka Zarządu Microsoft sp. z o.o. (od 2013). Członek Grupy Roboczej ds. Ochrony Danych Osobowych przy Ministerstwie Cyfryzacji (2018). Wiceprzewodniczący Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Regularnie publikuje w „IT Professional” i „IT w Administracji”.

Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydziału Mechaniki Precyzyjnej (1985). Jeśli wrócił z podróży to znaczy, że już planuje następną. Najchętniej znalazłby czas na jeszcze jedną książkę lub dłuższy spacer z psem.

Krzysztof Walkowiak

Cloud Technology Specialist
Microsoft Polska

Inżynier rozwiązań chmurowych Microsoft365. 8 letnie doświadczenie w projektowaniu, konfigurowaniu oraz wdrażaniu rozwiązać opartych o funkcjonalności Microsoft365.

Microsoft Certified Solutions Expert wspierający rozwiązania Modern Workplace oraz to jak rozwiązania chmurowe Microsoft zwiększają bezpieczeństwo użytkowników, urządzeń oraz danych.

Krzysztof Polewiak

Konsultant i architekt rozwiązań chmury Azure
Microsoft Polska

W Microsoft od 3 lat, wcześniej pracował u partnerów dostarczających usługi jak i u klientów. Wdrażał środowiska chmury w instytucjach finansowych oraz w firmach SMB. W przeszłości tworzył aplikacje biznesowe w oparciu o rozwiązania Open Source. Pasjonat automatyzacji – zarówno do zastosowań biznesowych jak i prywatnych. Posiada certyfikat Azure Solutions Architect Expert (MCSE).

Tomasz Kolimaga

VoIP Carrier Relations and Product Manager
Kontel

Związany z branżą Telco od 9 lat. Specjalista i praktyk z rozległą wiedzą oraz wielką pasją do wdrażania najnowszych technologii w komunikacji. Jest cenionym ekspertem w doborze rozwiązań Unified Communications and Collaboration oraz VoIP. W KONTEL odpowiada za relacje z operatorami, integratorami i dostawcami usług działającymi na rynku telekomunikacyjnym. Autor publikacji i prelegent na konferencjach oraz sesjach tematycznych.

Jarosław Cichoszewski

Ekspert z zakresu rozwiązań Client Computing Device and VDI
Fujitsu

Pre-sales consultant CCD (Clients Computing Devices), ukończył Politechnikę Wrocławską, ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w mediach IT. Od ponad pięciu lat pracuje w Fujitsu gdzie odpowiada za techniczne wsparcie sprzedaży produktów klienckich oraz rozwiązań VDI.

Prywatnie wciąż współpracuje z mediami IT jako freelancer.

Adam Dyszkiewicz

Senior Business Development Manager – Datacenter
Fujitsu

Adam Dyszkiewicz odpowiada za rozwój sprzedaży rozwiązań Servers, Storage i Data Protection w organizacji Channel. Dołączył do zespołu Fujitsu w 2005 roku. Podczas swojej dotychczasowej pracy zajmował stanowiska w obszarze Product Management i Product Marketing – od 2010 roku pełnił rolę Product Managera odpowiedzialnego za rozwiązania serwerowe. Adam Dyszkiewicz posiada dyplom magistra inżyniera Politechniki Warszawskiej, na kierunku Informatyka oraz ukończył studia menadżerskie w Szkole Głównej Handlowej.

Artur Cyganek

Dyrektor Regionalny
Acronis

Dyrektor Regionalny odpowiedzialny za rynek Europy Wschodniej odpowiada za całą działalność firmy w regionie: rozwój kanałów dystrybucji, budowanie relacji z największymi klientami, współpracę z dystrybutorami i partnerami, a także za wspieranie działań marketingowych.

Wcześniej przez 3 lata (2012—2015) był dyrektorem regionu Europy Wschodniej w AppSense. Przedtem pracował przez ponad 12 lat w Citrix, gdzie przez ostatnie 3 lata pracy był dyrektorem polskiego oddziału.

Ukończył studia na Politechnice Wrocławskiej oraz Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, posiada tytuł MBA  ALK.

Dariusz Mumot

Inżynier Wsparcia Sprzedaży
Acronis

Od ponad 20 lat zajmuje się technicznym wsparciem sprzedaży rozwiązań z branży IT w regionie Europy Wschodniej.
Jego klientami są zarówno największe firmy w regionie jak i te z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Ściśle współpracuje z partnerami i dystrybutorami wspierając ich działania handlowe oraz szkoląc ich w zakresie oferowanych rozwiązań. Wcześniej specjalizował się w rozwiązaniach Unified Communication, Contact Center i Workforce Optimisation w firmach Avaya i Verint.

Obecnie zaś, od ponad sześciu lat w firmie Acronis zajmuje się zagadnieniami związanymi z technologiami ochrony danych, disaster recovery, cyber security, technologiami chmurowymi oraz rozwiązaniami mobilnego dostępu i współdzielenia plików (Mobile File Management).

Przemysław Kolasa

Territory Account Manager
Poly

Z branżą IT związany od 15 lat. Przez ten czas miał niesamowitą szansę budować swoje szerokie doświadczenie poprzez pracę poczynając od klienta końcowego, poprzez integratora i dystrybutora a na producencie skończywszy. Z zawodu magister inżynier informatyk, od ostatnich 10 lat związany z szeroko pojętym środowiskiem Unified Communications. Prywatnie fan zdrowego trybu życia i czynny sportowiec amator.

Piotr Łazowski

Inżynier Sprzedaży
Audiocodes

Doświadczony Inżynier Sprzedaży odpowiadający za obsługę klientów regionu Europy Centralnej w firmie AudioCodes. Posiada ponad 11 lat doświadczenia związanego z rynkiem telekomunikacyjnym. Nieustannie promuje technologie IP otwierające zupełnie nowy potencjał dla obszaru zunifikowanej komunikacji. W wolnych chwilach pasjonat motoryzacji a także wszelkiego rodzaju aktywności fizycznych a w szczególności kolarstwa.

Piotr Szafran

Główny Architekt Sieci
Network Experts

Ponad 14 lat doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu sieci enterprise oraz operatorskich. Zaczynał w Pro Futuro (potem Netii), pracował też w dużych korporacjach przy sieciach globalnych. Przez 5 lat był również głównym architektem sieci IP/MPLS Exatela. Obecnie w Network Expert Piotr odpowiedzialny jest za dwa bardzo ważne segmenty:-wspiera małych i dużych operatorów przy doradztwie i implementacji rozwiązań sieciowych-wspiera projekty sieci Wifi/L2 oraz Security dla klientów korporacyjnych

Łukasz Kozłowski

Technical Solutions Architect
CISCO

Absolwent Politechniki Gdańskiej. Z sieciami komputerowymi zawodowo związany od ponad 20 lat. W polskim biurze Cisco zajmuje się sieciami kampusowymi na stanowisku inżyniera systemowego. Wcześniej pracował dla dużych integratorów w Polsce oraz u innego producenta sprzętu sieciowego. W portfolio ma ciekawe wdrożenia dla banków oraz takich firm jak PZU czy ZUS. Z zamiłowania żeglarz, niegdyś regatowy, oraz rekreacyjny motocyklista.

Łukasz Bromirski

Senior Product Manager, Security B, CCIE/CCDE
CISCO

Łukasz Bromirski jest związany z Cisco od 2005 roku. Karierę w firmie rozpoczynał jako inżynier wspierający Partnerów Cisco (Channel System Engineer), następnie pełnił funkcję Dyrektora Technicznego Działu Wsparcia Partnerów oraz Operatorów Telekomunikacyjnych. W latach 2014-2016 pełnił funkcję Dyrektora ds. Projektów Strategicznych na rynek Enterprise.

Łukasz Bromirski jest związany z branżą ICT od 1997 roku. Przed dołączeniem do Cisco Systems Poland przez trzy lata pracował w firmie Tech Data Polska jako konsultant wspierający projekty oparte o szerokie portfolio rozwiązań sieciowych, przez ponad dwa i pół roku w Dziale Telekomunikacji firmy Agora S.A., oraz przez dwa lata jako programista i administrator sieci w firmie PPW Protechnika Systemy S.A.

Prowadzi z ramienia Cisco współpracę z czołowymi uczelniami wyższymi w Polsce, pomagając promować edukację w obszarze nowych technologii w ramach Akademii Cisco. Kieruje klubem CCIE Polska – płaszczyzną wymiany poglądów na tematy technologiczne, dotyczące takich zagadnień jak np. rozwój sieci szerokopasmowej. Współtwórca konferencji PLNOG, zrzeszającej operatorów telekomunikacyjnych z Polski.

Ed Kruczek

Dyrektor Sprzedaży
Sangoma

Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w swojej dziedzinie Ed zdobył szeroką wiedzę na temat technicznych i handlowych aspektów branży telekomunikacyjnej i sieciowej.  Posiada doświadczenie w zakresie modeli sprzedaży bezpośredniej i pośredniej dla głównych dostawców usług telekomunikacyjnych, dzięki czemu z powodzeniem wspiera działania sprzedażowe w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji.

Przed objęciem obecnego stanowiska Dyrektora Sprzedaży w Europie dla Sangomy, Ed zajmował stanowiska kierownicze w Mitel, VegaStream, Oracle i Red Hat, co zapewniło mu pełny wgląd w branże i technologie, które będą najbardziej odpowiednie dla przedsiębiorstw, aby odnieść sukces dziś i w przyszłości.

Sponsorzy złoci

Sponsorzy srebrni

PARTNERZY

Lokalizacja

Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Pałac i Folwark Łochów

ul. Marii Konopnickiej 1 i 10
07-130 Łochów
+48 25 675 11 14
+48 25 740 97 82

www.palacifolwarklochow.pl

Rezerwacja pokoi odbywa się bezpośrednio w recepcji hotelu. Na hasło "OMEGA" hotel przygotował ceny promocyjne noclegu. Organizatorzy nie pośredniczą w rezerwacji miejsc noclegowych.